19 жовтня 2022 р. ПРОГРАМА апробації тренінгу “Етикет ділового спілкування”
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор Наталія ШУКЛІНА “06” жовтня 2022 року
|
ПРОГРАМА
апробації тренінгу “Етикет ділового спілкування”
(тривалістю 8 академічних годин, у програмі “Zoom”)
19 жовтня 2022 року – середа
Мета тренінгу: підвищити рівень культури ділового спілкування; удосконалити вміння налагоджувати й підтримувати комунікативні зв’язки, зокрема в онлайн-спілкуванні, з дотриманням сучасного ділового й мовленнєвого етикету.
Викладачі (тренери):
Оксана КАБИШ – головний науковий співробітник відділу підготовки викладачів (тренерів) Національної школи суддів України, кандидат філологічних наук, доцент;
Юлія БЛІНОВА – викладач-координатор відділу підготовки викладачів (тренерів) Національної школи суддів України;
Оксана ГРОМІК – провідний спеціаліст Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України;
Тамара ЗАКРЕВСЬКА – заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Національної школи суддів України, кандидат юридичних наук;
Василь ПИВОВАРОВ – завідувач кафедри культурології Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, кандидат філологічних наук, доцент;
Олена ХАВЛЮК – головний спеціаліст відділу “Вінницький навчальний центр” Національної школи суддів України.
09:30–09:40 |
Відкриття Яна ШЕВЦОВА – заступник директор Харківського регіонального відділення |
|
09:40–09:50 |
Знайомство з викладачами (тренерами). Окреслення мети та завдань тренінгу. Правила роботи у віртуальній аудиторії Модераторка: Оксана КАБИШ |
|
|
Тема 1. Діловий етикет державного службовця:основні поняття |
|
09:50–10:10 |
Діловий етикет. Нормативно-правове забезпечення професійно-етичної культури державного службовця в Україні − мінілекція-бесіда − запитання-відповіді Викладач (тренер): Василь ПИВОВАРОВ |
|
10:10–10:30 |
Діагностика культури спілкування державних службовців Модератор: Василь ПИВОВАРОВ |
|
|
Тема 2. Мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні
|
|
10:30–10:50 |
Стандартні етикетні ситуації. Система мовних формул − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Оксана ГРОМІК |
|
10:50–11:00 |
Перерва |
|
11:00–11:05 |
Практичне завдання 1 Модераторка: Оксана ГРОМІК |
|
11:05–11:20 |
Уживання звертань і фемінітивів − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Оксана ГРОМІК |
|
11:20–11:30 |
Експрес-опитування Модераторка: Оксана КАБИШ |
|
11:30–11:50 |
Невербальні засоби ділового спілкування − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Тамара ЗАКРЕВСЬКА |
|
11:50–12:05 |
Практичне завдання 2 Модераторка: Тамара ЗАКРЕВСЬКА |
|
12:05–12:20 |
Невербальні засоби ділового спілкування (продовження мінілекції) Викладачка (тренерка): Тамара ЗАКРЕВСЬКА |
|
12:20–13:00 |
Перерва |
|
|
Тема 3. Культура ділового спілкування на відстані |
|
13:00–13:20 |
Етикет телефонної розмови − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Олена ХАВЛЮК |
|
13:20–13:50 |
Обговорення комунікативних ситуацій Модераторка: Оксана КАБИШ |
|
13:50–14:10 |
Спілкування в соціальних мережах та месенджерах − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Олена ХАВЛЮК |
|
14:10–14:20 |
Експрес-опитування Модераторка: Оксана КАБИШ |
|
14:20–14:30 |
Перерва |
|
14:30–15:00 |
Електронне службове листування − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Олена ХАВЛЮК |
|
15:00–15:30 |
Практичне завдання 3 Модераторка: Юлія БЛІНОВА |
|
15:30–15:50 |
Онлайн-комунікація в Zoom − мінілекція з використанням презентації PowerPoint − запитання-відповіді Викладачка (тренерка): Олена ХАВЛЮК |
|
15:50–16:10 |
Підбиття підсумків. Зворотний зв’язок. Анкетування Модератори: Яна ШЕВЦОВА, Оксана КАБИШ |