19 серпня 2021 року, с. Кам’яниця, ПРОГРАМА семінару для суддів, які обрані на адміністративні посади в судах Закарпатської області “Підвищення культури спілкування задля зміцнення потенціалу організації”
ЗАТВЕРДЖУЮ
Ректор
М. В. Оніщук
“13” серпня 2021 р.
ПРОГРАМА
семінару для суддів, які обрані на адміністративні посади в судах Закарпатської області
“Підвищення культури спілкування задля зміцнення потенціалу організації”
(тривалістю 6 академічних годин)
Дата та місце проведення:
19 серпня 2021 року, с. Кам’яниця, Закарпатська обл.
Готельний комплекс “ Камелот”, с. Кам’яниця, вул. Ужанська, 28
Початок – о 10.30 год., завершення – о 15.30 год.
|
|
10.30–11.00 |
Реєстрація.
|
11.00–11.15 |
Відкриття семінару. Оксана Польна – директорка Львівського регіонального відділення; Олексій Сальніков – т. в. о. голови Державної судової адміністрації України; Анна Адамська–Галант – головна міжнародна експертка з питань судової реформи, керівниця компоненту 2 Проєкту “Право-Justice.
|
10.15–11.45 |
Презентація Power Point лекції. Працівники суду – перлини в короні судочинства. Ярослав Гвіздак – міжнародний короткостроковий експерт Проєкту “Право–Justice.
|
11.45–12.45 |
Презентація Power Point лекції. Принципи ефективної комунікації між керівництвом суду й Державною судовою адміністрацією України. Олексій Сальніков – т. в. о. голови Державної судової адміністрації України.
|
12.45–13.30 |
Перерва
|
13.30–14.10 |
Презентація Power Point лекції. Внутрішня та зовнішня комунікація як частина організаційної культури. Оксана Лесик – міжнародна короткострокова експертка Проєкту “Право–Justice.
|
14.10–14.40 |
Виконання практичних завдань.
|
14.40–15.00 |
Презентація результатів виконаних практичних завдань.
|
15.00–15.30 |
Підбиття підсумків семінару. Оксана Польна – директорка Львівського регіонального відділення; Олексій Сальніков – т. в. о. голови Державної судової адміністрації України; Анна Адамська–Галант – головна міжнародна експертка з питань судової реформи, керівниця компоненту 2 Проєкту “Право–Justice. Анкетування учасників і учасниць семінару.
|